Raadsleden en burgerleden 2019

Feedback voor de fractie

Wat gaat er goed? Wat kan er beter? Waar moet GroenLinks Overbetuwe meer aandacht aan geven? Wordt ons verkiezingsprogramma goed uitgevoerd? Vallen onze activiteiten in de smaak? Werken we genoeg samen met inwoners en organisaties uit de gemeente?

Op deze vragen en nog veel meer zoeken we jouw input. Daarom organiseren we op zaterdag 23 november ‘Feedback voor de fractie’, dé kans voor jou als GroenLinks lid en/of inwoner van de gemeente Overbetuwe om onze fractie feedback te geven op hun functioneren. Iedereen is welkom om hier een bijdrage aan te leveren!

We starten ’s middags om 14:00 uur met een korte inleiding door onze fractievoorzitter Hanno Krijgsman, daarna splitsen we in kleinere groepjes. Elk groepje schuift aan bij een raadslid en burgerlid en behandelt een van de volgende vier thema’s:

• Drie domeinen (sociaal, ruimte, financiën en bestuur)

• Communicatie, zichtbaarheid en activiteiten

• Politieke strategie en samenwerking

• Uitvoering verkiezingsprogramma

Na twintig minuten wordt er gewisseld zodat elk groepje over elk onderwerp kan meedenken. Om 16:15 is het officiële programma ten einde en sluiten we de middag af met een gezellige borrel.

Heb je geen tijd om de hele middag aanwezig te zijn? Schuif dan ook gerust aan voor één of twee rondes. We zijn blij met alle feedback!

Aanmelden graag via brigitta.nijssen@groenlinksoverbetuwe.nl

Programma Feedback voor de fractie

Zaterdag 23 november 2019 – Onder de Toren, Sint Maartenstraat 34, Elst – 14:00 tot 17:00

14:00 Inleiding door fractievoorzitter Hanno Krijgsman