Nieuws van Brigitta Nijssen

GroenLinks Overbetuwe op Tournee in Driel

Op vrijdag 28 september was er een nieuwe editie van GroenLinks Overbetuwe op Tournee. Deze keer waren we in Driel. We werden gastvrij ontvangen in de Huiskamer, een initiatief van mensen uit de Vogelbuurt, volledig gerund door vrijwilligers. Een klein, maar goed voorbereid, groepje mensen uit Driel heeft ons daar verteld over wat er speelt in hun dorp en waar ze zich zorgen over maken.

Winnaars fotowedstrijd zijn bekend!

fotograaf

Afgelopen maand organiseerde GroenLinks Overbetuwe een fotowedstrijd. We ontvingen maar liefst 30 inzendingen! Ontzettend bedankt voor jullie enthousiasme; alle foto's bewaren we in onze beeldbank om in de toekomst bij nieuwsberichten te kunnen gebruiken.

GroenLinks Overbetuwe organiseert een fotowedstrijd; maak kans op een Tony’s Chocolonely proeverijtje!

fotograaf

Bij de nieuwsberichten die we schrijven plaatsen we graag lokale foto’s, maar onze beeldbank is nog wat klein. Daarom organiseren we een fotowedstrijd! Heb jij een mooie foto van een herkenbare plaats in de gemeente Overbetuwe? Of laat jouw foto zien hoe prachtig de lokale natuur is? Doe dan mee en maak kans op een pakket minireepjes van Tony’s Chocolonely!

Word ook Apptivist!

Via WhatsApp delen we het laatste nieuws uit de campagne, locaties waar we gaan huis-aan-huizen en andere leuke acties die we organiseren. Als Apptivist ben je altijd als eerste op de hoogte van waar we mee bezig zijn en kan je ons helpen de boodschap van GroenLinks te verspreiden. Meld je aan!