Afdeling

BESTUURSLID GEZOCHT M/V

GroenLinks Lingewaard vormt samen met de gemeenten Overbetuwe en Neder-Betuwe de afdeling Boven Betuwe. Gezamenlijk hebben we ongeveer 130 leden, waarvan een deel actief is in het bestuur, in de gemeenteraad, als commissielid, als te raadplegen deskundige, en in het campagneteam. We zijn de laatste jaren flink gegroeid en daar zijn we trots op!

Het afdelingsbestuur organiseert in samenwerking met actieve leden thema-avonden en activiteiten voor alle GroenLinks-leden en geïnteresseerden. Het bestuur is ook verantwoordelijk voor de financiën en het organiseren van de jaarlijkse ledenbijeenkomsten (ALV), waar de leden stemmen en discussiëren over belangrijke onderwerpen binnen GroenLinks en bovengenoemde gemeentes. Karin Verlaan is onze afdelingsvoorzitter en secretaris.

Het bestuur heeft dringend behoefte aan versterking! Ben je lid van GroenLinks en heb je zin om bij te dragen aan het realiseren van de GroenLinks-idealen in je eigen gemeente, overweeg dan eens een aspirant-lidmaatschap van het bestuur. Lees hier meer over de vacatures: Penningmeester of Bestuurslid. Het kost je maximaal één (inspirerende) avond per maand.

Neem voor meer informatie contact op met Karin Verlaan:

bestuur.glbovenbetuwe@gmail.com