De landelijke partijen hebben natuurlijk ook allemaal hulplijnen die je kan bellen. Maar soms is dat redelijk anoniem en is de drempel hoog om die stap te zetten. Wat is er dan prettiger om aan te sluiten bij mensen uit je eigen gemeente die ook veel weten van de landelijke politiek. Wij hebben niet de waarheid in pacht. Jij moet een keus kunnen maken als je op 17 maart in het stemhokje staat. Natuurlijk hopen wij dat dat GroenLinks wordt, maar als je op grond van alle informatie iets anders kiest hebben wij daar respect voor.

We hebben voor deze online bijeenkomst de volgende link aangemaakt: https://cutt.ly/helpikzweef Tussen 19.30 en 21.00 zijn wij daar.

Er worden je een aantal korte vragen gesteld over de geluidskwaliteit en je camera, Daarna kom je in onze interactieve omgeving terecht. We kunnen daar één op één met je in gesprek of met een groep als je dat prettiger vindt. Als nadat je binnen bent niet precies weet wat er verwacht wordt, wacht dan rustig af. Er komt iemand naar je toe om je op te vangen in deze online omgeving.

Dus wandel op 16 maart (online) bij ons binnen. We gaan met je in gesprek en beantwoorden je vragen. Je mag voor vijf minuten langskomen of voor negentig, die keuze is aan jou. Wij hopen dat we je op deze manier helpen een bewuste politieke keuze te maken.